Jag och blogg??



Har inte trott på det här med bloggar. Förr i tiden hette det dagbok, och gud förbanne den som råkade läsa en.
Men nu, så kastar Tor uppe i himmeln blixtar på den som inte läser  just den bloggen som råkar vara mest populär denna vecka eller specifika timma.  

Men aja, sten i glas hus och allt vad det heter. Nu bloggar ju även jag....

Fast egentligen har jag ett litet försvars tal för varför jag skapat min offentliga dagbok. Jag har idag fått antagnings beskedet till Kina. Åker den 10/9 och kommer hem 16/10, 5 veckor på Beijing Jiatong University.

Så istället för att skapa en resedagbok, så tänkte jag försöka hålla er uppdaterade här. Men vi får väl se hur det går, jag har väl 25 påbörjade dagböcker (den gamla hederliga varianten, med totalt läsförbud) liggande i lådor och på några soptippar. Så vi får väl se.....


/E

RSS 2.0