Dags att skärpa mig kanske?!

Nog för att jag trivs jäkligt bra med mitt liv, men är det så bra och tillräckligt intressant för att jag ska skriva om det? Eller ska jag erkänna att jag helt enkelt är lat och därför inte skrivit något?
Senaste veckan vill jag helst glömma, har legat i sängen 95% av tiden, har haft någon dunderförkylning och inte alls känt mig speciellt kaxig. Nu börjar jag dock känna mig bättre och nu är det mest en dryg hosta som är kvar.
Idag ska jag sätta ihop en power-point presentation och skriva en text till Race. Ska även sätta mig och få över lite viktiga bilder på datorn och flytta lite mindre viktiga bilder till min externa hårddisk.
Vår lång weekend i Paris var hur bra som helst, vi var där torsdag till måndag (29/10-2/11) och vi hann med en hel del. Ska ta en mycket djupare genomgång av de dagarna i något annat inlägg, har en hel del (roliga) bilder därifrån också... Kan dock göra en lätt sammanfattning av semestern: vin, vin vin och öl till pojkarna...

RSS 2.0