Ojdå.. ett nytt försök


Jag och dagbäcker, det är väl kasnke ingen chock att jag glömmer bort/struntar i att skriva i dem efter ett tag. Men det intressanta är att trots att jag inte skrivit något på 1,5 månader så är det ett antal själar som är in och kollar här varje dag enligt statistiken...

Så vad har hänt sen sist?

1, Jag har fått jobb på Bangalore, en PR och kommunikations byrå. Jobbar 3dagar/vecka i Sthlm och torsdag fredag på Borlänge kontoret. Trivs kanon bra...

2, Vi har varit i Paris med Alex och Micke och kollade på Supercross i Bercy

3, Det är en jäkla massa snö ute och lite små kyligt, vilket har gett mig en dum idé om att jag borde skaffa ett par längdskidor.. (blir nog ungefär samma med dem som med bloggen)

4, Jag har blivit rödhårig, som ni ser nedan...




5, Snart jul, blir att fira den hemma tillsammans med Christoffers familj

6, Vi åker ner till Paris över nyår iår igen

7, Jag är snart klar med alla julklapparna, är speciellt en jag är riktigt nöjd med i år. Så nu är det bara att hoppas på att mottagaren blir lika glad...

8,  I fredag hade jag 8st kineser hemma från Wuhan, mycket roligt och lika intressant varje gång!
"Vad eldar ni med i spisen" 
"Trä" 
"Vad är det?"


RSS 2.0