English corner



Snart ska jag kila med tjejerna på English corner. Varje fredag träffas de tillsammans med en amerikansk kille och övar på att läsa, prata och diskutera. Så idag ville de att jag skulle följa med, kanske en pik att de tycker att jag måste öva lite!


Igår fastnade jag helt i min bok "Dubbel spel" som jag fått av moster Nenne. Helt plötslig upptäckte jag att jag var hungrig och då var klockan 21.15, inte så konstigt att min mage ville ha lite kvällsmat kanske.


Ikväll blir det nog att läsa massa artiklar om Kina och kinesisk affärskultur. Sen om jag känner mig själv rätt så blir det några kapitel i boken också.

Wenjin (June) kom precis med cappucino på påse, så nu ska vi dricka en varsin kopp och sen kila till engelska lektionen!


Har varken nå roliga bilder att visa er idag eller något annat skoj. Får se om jag hittar på något på eftermiddagen.

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0