Fredag - utflykt!


Klockan halv nio bar det av mot båten som skulle ta oss längs Yangtze floden till dammen. Tyvärr var det väldigt disigt och jag som verkligen ville ta lite coola bilder. Men några av bilderna blev rätt OK ändå. Anna har besök av Elisabeth, en kompis till henne och hon tog en hel del kort på mig med min kamera. Var roligt att för en gångs skull ha en hel del bilder på sig själv också.

Har inte så mycket att skriva om dammen förutom att den var jäkligt stor och levde upp till mina förväntningar! Så ajg tänkte visa lite bilder istället....


Båten vi åkte med



Liten söt paviljon som lågg vid vattnet


Vattnet var otroligt fint och rent vatten här i floden om man jämför med det bruna "äcklet" som rinner genom Wuhan, man kan inte tro att det är samma flod!



Har lite tidsbrist nu pga att vi ska iväg på en akrobatik show. Så jag får ladda upp lite mer bilder sen

kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0