Handfatet är beställt!


Idag frågade jag tjejerna på kontoret vart jag kunde hitta ett kineiskt handfat som jag varit sugen på, eller Mainpen som det heter på kinesiska. Det tog inte lång tid för ens jag blev introducerad för en kinesisk motsvarighet till blocket fast endast för företag. Sen var det bara att börja leta


Hittade nästan på en gång precis ett sånt som jag ville ha, sen var det bara att be Sherry att beställa det åt mig.

Vad säger ni? Jag tror att det kan bli riktigt snyggt ovanpå en blank svart kommod.  Så förhoppningsvis har jag det inom en vecka.

Och som vanligt, priset då?! Frakten var gansak dyr, nästan en tredje del av priset på handfatet. 
Alltså, frakten kostade 45 och handfatet 146 =191rmb. Så runt 249 svenska kronor..

Nu återstår bara projektet med att få hem det... Antar att jag i alla fall måste ta det som handbagage, undra vad det kan väga???

Kommentarer
Postat av: h

det är lugnt. jag hat sett folk ta med dammsugare som handbagade. tror detta är ok.

2009-04-14 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0