Hot pot och massage..



Igår eftermiddag mötte jag upp Anna och hennes gäster från Borlänge Energi. Vi gick längs den stora shoppinggatan ner mot Yangtze river park.

Efter det åt vi mat på en Hot-pot restaurang. Maten var riktigt god och som vanligt blev man proppmätt! Hot pot för er som inte vet är när man har en stor gryta på ett gasolkök med buljong mitt på bordet. sen beställer man inte olika råa grönsaker, svampar, kött, nudlar, tofu med mera och lägger i det i grytan. Sen är det bara att fiska upp det hela och äta.




Sen drog vi på massage, har varit på det stället en gång tidigare och fått masssage. Men denna gång tror jag det var lite bättre, lite mer plågsamt i alla fall! Vi fick ca 80minuters massage för 55kr. Helkroppsmassage fast med fokus på rygg och nacke. De bokstavligen drar, bänder, böjer, rycker, masserar, går och står på en. Vissa gånger är det inte långt ifrån tårarna, men det är otroligt skönt efteråt.

Sov som ett litet barn när jag kom hem!

Idag ska jag sammanställa svaren jag fått av Kenneth på Dalecarlia Choklad samt försöka få en intervju med Jonathan som är chef på mitt kontor (om han har tid)... Ska även maila iväg lite intervjufrågor till en annan respondent och hoppas på svar.


Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0