Imorgn är det äntligen måndag!


Efter en här lite gnälliga och sega helgen längtar jag verkligen efter kontoret, få plugga och verkligen känna mig lite effektiv! Ögoninflammationen är på båda ögonen nu men det orkar jag inte bry mig i, förkylningen känns som att den håller på att lätta och jag är mycket piggare. Så nu får det ta och bli måndag....

I fredags mailade jag lite olika personer angående ifall att de kunde tänka sig vara respondenter (intervju-offer) för min uppsats, fick svar av två stycken och båda sa ja. Så nu väntar jag på att de ska maila tillbaka svaren på mina frågor. Förhoppningsvis får jag kanske svar av någon av de andra också, så kan jag mailaa mina frågor till dem.

Idag har det spöregnat hela dagen, men får hoppas på bättre vädern kommande veckan. Det är ju trots allt min sista vecka här. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag trivs så bra här, trots förkylningarna och annat strul...

Anna åker hem mot Borlänge imorgon bitti och idag var det lite "hejdå-lunch" åt henne. Efter det så åkte jag, Sherry och Wenjin till skräddaren (igen). Nu var byxorna äntligen bra, fast det var inga knappar i varken byxor eller kvajer. Så vi fick gå och kolla i lite andra affärer i en timme och komma tillbaka. Nu var i alla fall allt bra och jag är nöjd! Men jag tvivlade rejält där ett tag!

Idag får ni klara er utan bild, internet är så segt och har försökt att ladda upp bilder flera gånger men det går inte. Så får lägga till några extra imrgon istället.


Förresten har ni sett denna länk?
http://www.borlange.se/templates/BlgPage____24154.aspx

kram kram och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0