Inge jobb...



Fick precis besked om att vikariatet på NLE har blivit tillsatt, av någon annan. Tråkigt men bara att ladda om.
Shit happens and life still goes on!


Idag har jag och Ylva haft en lugn hemma kväll, lagat lite mat hemma och så har jag läst igenom några texter/artiklar som jag skall använda mig av i uppsatsen. Ylva är förkyld och skall hålla föredrag imorgon för massa kineser om avfallshanteringen i Sverige. Får hålla tummarna för henne att hon blir lite friskare till imorgon!

Själv så ska jag imorgon intervjua Jonathan, han fick massa anant att göra idag på eftermiddagen och vi fick skjuts upp det. Så idag har jag sammanställt min intervju med Dalecarlia-Chocklas ifrån Mockfjärd, mailat iväg intervju frågor  till lite andra håll och "möblerat om" lite i min uppsats. Är osäker på om det blev så mycket bättre men vi får väl se om ajg ändrar tillbaka vissa grejer eller inte.

Nu ska jag ta och fortsätta i boken jag lånat av Ylva, "Tusen strålande solar, av samma författare som till boken Flyga drake. Den har handlar om en liten flicka som blir bortgift med ett äckel i Kabul. Man är inte nå vidare munter efter att man läst delar av den.

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0