Miss Anti-allting....


Idag är helt  enkelt inte min dag... Det regnar, min förkylning vill inte ger sig, jag verkar ha fått något skit med mitt öga och skärddaren vill inte förstå att jag inte vill ha hi-hop byxor till min kavaj!

Sorry, men idag blir det inte så mycket annat än gnäll. Och självklart så hör jag genast pappas lilla mantra i bakhuvudet "tänk positivt"... Men det tänker jag faktiskt skita i idag.

Jag vaknade i morse av att jag inte kunde öppna mitt vänstra öga pga att det var som någon skulle lagt en klick havregrynsgröt utanpå och sen låtit det stelna. Så efter lite ljummet vatten och lite gnugg insåg jag att mitt öga var "lite" rött...



Efter lunch åkte vi till Wuchan och skräddaren för att prova våra kläder. Annas klänning behövdes sy in lite men annars var de okej...


Mina kavajer var snygga och satt bra, men byxorna verkar vi helt enkelt prata olika språk om (trots att jag har "tolk" med mig). Jag skulle lätt kunna spela fotboll i dem pga att de tär så vida och stora.

Att de är så stora i midjan så att de åker ner ser de inte som något problem och inte heller att de är för låga även om jag håller upp dem! Vill ju inte gärna visa klykan när man sitter ner. Så nu får de göra om och göra rätt.. ska dit imorgon igen.. Kommer fan inte hämta ut dem om de inte blir bra...

Ikväll blir det middag hemma och film. Ska nog låsa in mig i lägenheten tills jag är på bättre humör...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0