Nya business cards!



Idag har jag fått mina nya business cards eller visitkort som det heter på svenska. Blev rätt bra om jag får säga det själv, eller vad tycker ni?

En kinesisk sida och en engelsk sida.





Eftersom jag inte jobbar åt något företag (ännu) så visste jag inte vad jag skulle ha för logga. Men ville ha något som symboliserade Sverige och framförallt Dalarna. Så det fick blir en hederlig gammal dalahäst...


Mina andra visitkort som jag hade med mig från Sverige var inte så bra eftersom de har jag tryckt upp för att dela ut när jag är ute på motocrosstävlingar med mera eller är ute för att fotografera. Så där står vara min mail och mobilnummer.
Dessa är kanske lite mer "proffesionella", i alla fall mycket mer business!


Från och emd iag är jag själv hemma, Ylva har åkt till Shanghai och kommer hem måndag kväll. Så ikväll tänkte jag  läsa lite i min bok och ska sen även försöka hitta på en film på marknaden. Har ni sett nå nya filmer ni kan rekommendera så hojta gärna till! Här finns det flesta filmer att köpa!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0