Varmt, varmare, varmast


Nu verkar sommaren kommit på allvar, och även min förkylning. Igår tvingade Ylva mig att ta febern, och hade visst feber.
Inte konstigt att jag svettas när det är 31 grader utomhus och har feber samtidigt.



Har i alla fall hållt mig lugn idag och pluggade hemma fram till 15.00. Är på kontoret nu en sväng och kollar min mail med mera och sen ska jag gå och handla lite mat. Internet har slutat fungera helt i lägenheten nu, lite drygt!

Blir en väldigt lugn kväll ikväll, ska nog läsa ut boken jag lånat av Ylva, Tusen strålande solar. Man blir inte super förtjust i afaganska män efter att ha läst den boken. Tur att man är född i Sverige och har Christoffer!

Nu har jag faktiskt mindre än två veckor kvar här. Känns verkligen inte som att jag har varit här i 4 veckor, men ska bli skoj att komma hem och fira sista april.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0