Dags att ta sig själv i kragen...

Nej, nu är det väl ändå dags att jag börjar skriva igen, hade funderingarna på att jag fkatiskt bara startade denna blogg för att åka till Wuhan och kunna ha den som en resedagbok. Sen när ajg kom hem tänkte jag att den kunde vara som ett litet minne för framtiden. Sen vette tusan vad som hände, men nu är det dags att ta tag i saken, så därför kommer en summering om vad som har hänt i i slutet av juni och första halvan av juli.

Jag måste bara komma på någon struktur i det hela... hmm..

Det är ju ganska mycket ni har missat;
Mascupen
Peace and love
Ett jäkla regnväder som svämmat öer hela banan i Amsberg, Vi funderar på att start båtklub istället för crossklubb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0