Lyckligaste dagen...



Finns det någon dag under året, då man är gladare än vad man är när det är student, speciellt när det är ens egen.

I fredag tog Martin, min kusins son studenten och jag känner mig ännu äldre. Börjar förstå alla som säger att åren går fort, jag kommer fortfarande ihåg honom när han var 5 eller 7 år och i mas-dräkt med knä toffsar (som han förmodligen inte satt på sig frivilligt). Nu var det skit snygg grå kostym och converse som gällde!






Imorgon (tisdag) ska jag plåta hans söta lilla syster Matilda som ska gå på bal. Hoppas verkligen på fint väder då jag har lite roliga bild idéer, men då måste vi kunna vara utomhus.




Hennes underbart röd-blonda/"Strawberry blonde" hår kommer blir så jäkla snyggt till hennes klänning!




Såhär såg det ut senast jag själv gick på bal, känns som igår men är nu 5år sedan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0