6år idag...


Idag, för sex år sedan blev jag och Christoffer ihop. Ganska länge sedan när man tänker efter, men tiden har ändå gått jätte fort! Och innan man vet ordet av det så har vi väl både klarat av 10 och 15 års dagen...

Fick ett sms av Stoff imorse när jag åt frukost; Hej Elin, hur ska vi fira idag då? Puss älskar dig.

Det tog mig några sekundder innan jag kom på att det  faktiskt var vår årsdag idag. Man kan ju alltid hoppas på att man får ett fång med rosor, men blommor vissnar ju. Och för mig så vissnar de extra fort. Så jag tar nog heller en puss...



Tänk när vi blivit runt 35, jobbat ihop 350milj euro, funderar på förtidspension och ska flytta in i lilla villan bakom oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0