Aj aj...



Idag vaknade jag av buller och brak. Det spöregnade och åskade rejält och till råga på allt har jag super ont i halsen. Känns som att jag har svalt en tagg tråd, som mamma brukar säga.



Här är huset vi bor i, det höga alltså.


Igår kväll var vi ut ovh åt med två killar som också skriver sitt examensarbete här, fast inom elektronik avfall.

Ylva och jag..


Sen gick vi vidare till en "natt-marknad" klockan var dock bara 21 så kanske inte direkt var natt men men.

Jag gjorde faktiskt ett inköp där, strumpor! Visste att det var något jag glömt att packa. Visserligen har jag med mig sommarskor som man inte behöver strumpor i men i joggingskorna är det ett måste!






Idag ska en kompis till Anna försöka fixa vårt internet i lägenehten, vi får det inte att fungera. Sen ska vi hem till Anna en sväng ikväll.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0