Allt på samma gång...


Idag har det varit handledning både med P-E och Sarah, han håller på koll på "ämnet" och Sarah på språket. Eftersom jag skriva uppsatsen på engelska är det underbart att ha Sarah som är ifrån Edinburg.

Ikväll har det varit årsmöte med Borlänge motorklubb och nu sitter jag och fixar det sista. Flyttar även all info som jag kan behöva från ena dator till den andra. Ska ha med min lilla bärbara, smidigt när den bara väger runt 1kg.

Imorgon bär det av. Men innan det bär av ska jag hämta nån CD, på anställningsintervju och fixa lite annat.

Har sökt lite olika jobb nu senaste veckan. Occh idag ringde ett av dem och ville att jag skulle komma på intervju, fast när de hade tänkt ha intervjun så är jag i Kina. Så de var så snälla att de flyttade den till imorgon förmiddag... Vill verkligen ha det jobbet, så vore ju vääääldigt trevligt om det gick bra på intervjun imorgon... 

 
Börjar för övrigt få ganska bra koll på läget. Inte riktigt packat klart, så får nog göra det imrgon bitti..

puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0