Avslöjande...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Har ingen nyckelknippa, ingen har vågat ge mig ansvaret för nycklar
Vilken svordom använder du mest?
Shit

Äger du en iPod?
Nej

Hur många resväskor äger du?
X-antal, 4 kanske?!

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Nja

Var köper du dina matvaror ifrån?
Dalarna

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ganska givet att jag helst tar bilden, eller?

Vilken var den senaste filmen du såg?
Ser på Beck-tyst vittne nu

Har några av dina vänner barn?

Nej, ingen av mina närmaste vänner
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på summan, 500kr räcker inte för att uppfylla några livsdrömmar.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Absolut, man har väl varit tonåring

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej fy!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Sabaton eller Danko jones

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Helst ingen alls

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, tror inte det

Vad åt du till middag?
Pepparlax med hovmästar cream fraise, sallas och kokt potatis

Använder du huvtröjor?
Ja

Kan du vissla?
Självklart, men kanske inte nå vidare bra

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Haha, nej. Kan ni ser er mig demonstrera på 1a maj eller? Inte min grej
Vem var den sista som ringde dig?
Fru Lindh, även känd som farmor

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Ingenting som snurrar för mycket....

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, självklart. Det pratas bakom allas ryggar. En del av livet

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0243

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, cartoon network var guld!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
55.000m2 per våningsplan, enligt Wikipedia ;)

Hur många syskon har du?
Inget

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, kvinnor är mycket farligare och lömska..

Vilken film kan du alla replikerna till?
The boondock saints och även ganska många i Gud fadern triologin.

Äger du några band-t-shirts?
Ja, Metallica

När flög du senast?
1,5 månader sen typ.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
2

Läser du för skojs skull?
Ja, men det är ju även skoj om man lär sig något av det man läser

Pratar du några andra språk?
Engelska, mkt dålig franska och fåtal ord i kinesiska

Diskar du din egen disk?
Nej, det gör diskmaskinen

Har du gråtit offentligt?
Ja, bland annat när ajg var 3 år och kom bort fran mamma och pappa på Disney World Florida.

Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop och en netbook

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer och mål

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Självklart, om man inte vill lära sig nya saker så förlorar livet mening

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, ovanligare i dagens läge att inte ha det.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det beror på vem som bjudit ut. Har jag bjudit honom så får jag nog allt betala också!

Kan du kasta macka?
Ja, men det var länge sedan sist

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men på lite andra öar i den Karibiska övärlden

Vad har du med dig in på bion?
Min prins Stoffe

Vem var din favoritlärare?
Per Andersén

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Hmm, känns som man vore en hund.  Men, jo det har jag väl på högstadiet

Vad har du för väder?
Har varit kanon fint Vinter-vår-väder idag. Helt underbart!

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja, men frågan är om pappa skulle jubla ;)

Har du en blogg?
Ja, men det känns som en rätt överflödig fråga

Gillar du att flyga i flygplan?
Ja, fast det tenderar att bli rätt långtråkigt ibland

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Pålitlig

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Om jag blev attraherad av någon, så skulle jag ju inte tycka att den var oattracktiv samtidigt? Eller jo kanske...

När sov du senast på golvet?
I torsdags

Vilken är din favoritdrink?
GT eller en riktigt god Pina Colada med massor av krossad is och färska annanas

Gillar du din boendesituation?
Ja

Vilken är din mammas hemstad?
Borlänge

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Ingen aning, ca 8 kanske?

Äter du frukost dagligen?
Ja

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Vanligtvis inte, men nu veckan innan Kina-resan har varit rätt full

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja

Vilken är din favoritfrukt?
Granny Smith

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja, är tyvärr väldigt dålig på att se mina egna stavfel etc (Som ni säkert märkt!)

Tror du på liv på andra planeter?
Ja, tror det låter naïvt att vi skulle vara helt ensamma när vi inte vet hur stort universum är.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Förmodligen jag själv...

Vad var det senaste du åt?
Chips

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Killar är oftast rakare på sak och inte lika komplicerade, enligt mig

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma kände nån tant som hetat Elin när hon växte upp

Gillar du senap?
Ja, fransk Dijon senap

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det vetta fan, men vet i alla fall att; motgångar gör en bara starkare

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Absolut, boka en tid och säg en plats så kommer jag dit!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Magen eller sidan

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej, men från tradera

Tycker du om att krama folk?
Nej, kramar nästan bara Stoffe, föredrar att skaka hand med folk.

Skulle du säga att du är trendig?
Hmm, är svart trendigt?

Äger du en digitalkamera?
Haha, ja. 3 digitala system kamerar och en digital kompakt.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Är väl inte så vanligt att man blir bjuden på dejt när det flesta vet att jag är upptagen.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen aning..

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har nog aldrig sett en hel SW film.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror på vad de ska ringa om.

Tycker du att du är attraktiv?
Man får nog vara nöjd så som man är oavsett hur man ser ut

Vad är du allergisk mot?
Tomater

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Förmodligen Emil...


Vet ni allt om mig nu?

Faktiskt inte, jag har mina mörkaste hemligheter kvar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Bah.. Vilken lång lista! Jag som tänkte sno den för skojs skull. Det hinner jag inte med nu. FÅr nästan kopiera den och fylla i efter hand:) Kramen på dä'!

2009-03-19 @ 09:45:02
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0