Bara en vecka kvar...


Nu börjar nästan paniken komma. Det är massa saker att hinna med i skolan, sen ska man inhandla presenter och kolla så man har kläder... hmm..

Idag har jag i alla fall handlat klart alla presenter jag bör ha med. Kina är ju ett land då det är sed att ge presenter. Så har presenter till  lite chefer och andra personer som hjälpt mig där i Wuhan.

Pratade med Anna igår och det är tydligen på väg att bli jätte varmt i Wuhan. det är fortfarande kallt på morgonen och på kvällen men på dagarna är det som svensk sommar. Var ca 30grader för någon dag sen.. Så det är sommar kläder och skor som gäller och sen någon varmare tröjja på kvällarna.

Jag som var så smart så att jag tog med att sommar kläder från 2008 till Beijing i höstas och lämnade kvar mycket av det. Tog man alla HM-toppar med som man tröttnar på eller som bara har en begränsad livslängd. Men det innebär att jag har lite funderingar vad jag ska ha för kläder med mig.

Dessutom så måste man väl vara lite "kontors-snygg" där, så blir lite kjolar och skjortor  som ska med i alla fall. Ska i alla fall ha med min svarta penn-kjol...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0