*brrrrrr*


Inte konstigt att jag tyckte det var kallt i morse när jag vaknade.

Var ju -13 grader ute och bara 19 grader inne. Jag som är van med att vi har runt 24 grader inomhus.
Så drog över mig Stoffes duntäcke också...

Idag har jag seminarium i EU-rätt och sen ska jag plugga vidare med uppsatsen. Sen måste jag också hinna med att göra seminarie uppgifter till Organisations etiken som vi har imorgon eftermiddag. det är verkligen världens flumm-kurs. Men från början trodde jag att flumm skulle betyda att det var lätt, men det är ju skit svårt. Inte alls någon kurs man bara kan glida igenom.


Någon som är sugen på mitt presentkort hos Ticket? har förlängt det så att det gäller i 3år till.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0