En ganska typisk söndag...



Idag har jag varit på auktion i Budhuset, det var så kallad "månadskvalité"..

Köpte lite olika, fina kristall skålar... En av dem tror jag bland annat att jag ska ha som tvålkopp i badrummet.  (Badrummet som ännu inte är klart...)


Håller på och söker massa jobb nu, är väl i dagens läge bara att hålla tummarna och hoppas  på att man får något nu. Man är väl inte direkt ensam i världen om att vara i behov av jobb.. Och är inte direkt sugen på att göra något "extra-jobb" som man kan göra i sömnen. Vill ha något som i alla fall berör det jag pluggat lite, så man känner att man får utvecklas..

Men men.. som jag sa till Stoff en gång i tiden; "jag får ju aldrig som jag vill(!!!!)" Okej jag var inte alldeless nykter den gången och kom ganska fort på mitt misstag.. Men för någon sekund trodde jag stenhårt på mitt uttal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0