Fin lunch...



De serverar ju lunch på många kinesiska kontor för sina anställda. Jag åt dock inte på mitt idag eftersom jag hade intervju med Amigo. Men Ylva, Harun och Miao sitter på ett annat kontor "Wuhan Sanitation bureau". De fick en väääldigt god lunch idag.


Eller vad säger ni?

Kyckling fötter, men det ser ut som en människohand tycker jag! Glad att jag slapp den lunchen, jag hade nog fått ett skrattanfall eller nått, om jag fått det serverat.  Det första jag tänkte när Ylva berättade det, var;
1, Har kycklingar fotsvett?
2, Ser ni klorna/naglarna? Hur mycket skit under naglarna har en kyckling?


Smaklig måltid! hoppas ni läser detta inlägg efter att ni har ätit lunch och inte innan!

Kommentarer
Postat av: harun

riset var gott

2009-03-30 @ 09:27:57
Postat av: Malin Englund

Hejsan! Tack för ditt inlägg i min blogg...:)



Spännande att läsa din blogg... Hur länge har du vart i Kina? Vad gör du där? Måste va oerhört spännande att få uppleva en så annorlunda kultur...:) Har sparat din blogg som favorit o kommer återkomma...:)



Sköt om dig!



Mvh Malin

mephoto.se

2009-03-30 @ 12:22:19
URL: http://malin.mephoto.se
Postat av: harun

riset var gott

2009-03-31 @ 09:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0