Love it!!!



Igår när vi klarat av Vasaloppet ifrån TV-soffan så kastade vi i oss lite lunch och drog till Nybro för lite slalom/bräd-åkning.

Tyvärr åker vi inte så jätte ofta trots att vi bor så nära. Men varje gång jag åker tänker jag samma sak; Varför gör jag inte det här oftare? Jag älskar verkligen det...


Hade dock inte världens bästa sikt igår, hade mina cross-brillor från SPY, var bara det att jag itne gjort ren dem sen jag åkte hoj, så det var lite lera och skit på glasen... hehe


Visst har han en fin mössa? Pappa blir säkert jätte stolt att Stoff gör lite Agria reklam i skidbacken.




Ser ni det lilla röda krysset? Där bor jag, så vi har verkligen inte så lågnt till backen..



Har ni tänkt på en sak när ni är i en skidbacken, det är alltid samma sak som man tittar på. Först tittar man på hur man kan göra så små barn pjäxor, sen hur barnen ens kan gå med dem och sen... Vill barnet inte gå längre, mamman blir irriterad och slutligen drar barnet framåt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0