Måndag förmiddag...



Hej hej!

Den här vecka ska jag äntligen komma igång med mina intervjuer. Idag på lunchen ska jag Intervjua Amigo som jobbar på Wuhan Investment Promotion Bureau. Sen under eftermiddag och morgonen blir det att sammanställa och sammanfatta intervjun för empiri delen i uppsatsen. Hoppas även på att få en till intervju gjord på onsdag...

Vet ni vad jag kom på igår kväll? Att nu har jag mindre än en månad kvar! Idag är det den 30e mars och jag åker  hem den 28e april. Blev faktiskt lite chockad att tiden gått så fort men så är det ju alltid när man är borta...

Till helgen blir jag "själv" i stan. Anna, Huran och Miao åker till Peking och Ylva åker  till Shanghai. Jag känner dock att jag hellre vill se lite mer av Wuhan och Peking hann vi ju utforska hyffsat under våra 5veckor i höstas.
 


Tog den här bilden ifrån vår balkong i lördags när det var Earth hour. Tror inte det var så lyckat genomfört här i stan, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0