Skit dag...


Urs, ingen inspirerande dag med regn och kyla.

Ylva och jag var en sväng till shopping gatorna för att hon behövde handla en kassetbandspelare eftersom hon har en intervju inspelad på band och behövde lyssan av den. Efter det handlade vi lite på Walmart och tog en varm choklad på Starbucks.

Sen efter det har vi mest setat och kurat ihop oss hemma i lägenheten och läst lite. Läser en bok som jag fick av Nenne innan jag åkte, riktigt bra och spännande. Så när jag väl börjar läsa är jag fast. Vill dock inte läsa för mycket i den, försöker spara så att den ska räcka hela tiden jag är här...

Ikväll kommer Anna, Ping-pojkvänn, Harun och Miao hit. Ska sedan vidare iväg till ett ställe som heter Vox, något uteställe. Annas kompis David som varit här sen september åker hem nästan vecka. Så det är hans bye-bye-party...

Igår pratade jag med Stoffe över Skype. Försökte även ringa farmor, men hon hörde inte vad jag sa, så då blev det lite svårare.

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0