Slut på väntan... dags för Kina!


Nu är det inte lång tid kvar.

Intervjun gick hyffsat idag, blev lite ställd på någon frågade och hade kanske gärna haft ett bättre svar på dem. Man har ju ingen större rutin av anställningsintervjuer.

Det har tydligen valt ut 4 pers som de ska intervjua, jag var den första eftersom jag åker idag. De andra ska förmodligen intervjuas nästa vecka och sen decimerar de kadidaterna till 2, så nu är det bara att hålla tummarna på att jag blir en av dessa två. och självklart helst även den som får tjänsten.. Så nu är det bara att vänta..

Nu ska vi snart käka lite lunch och sen är det dags att ge sig iväg mot Arlanda. 

Blir borta i 6 veckor , så med andra ord kommer jag hem den 28/4. Tills dess ska jag försöka hålla er uppdaterade här på bloggen. 

Under varje inlägg kan ni klicka på "kommentera" och skicka lite hälsningar till mig. Ananrs så är emailadressen den vanliga: [email protected] 

Ska fixa ett kinesiskt mobil nummer när jag kommer fram, men det numret får jag lägga upp senare.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Tres

hej bejb! hoppas att resan gick bra! nedräkningen mot 28april har börjat:) kram

2009-03-18 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0