Snart så...


Kan knappt fatta att jag verkligen ska åka på tisdag. Har i alla fall börjat lite med packningen och försökt planera vilka kläder som ska med, med mera.

Har setat under eftermiddagen och sett på en hård hockey match. Rögle-Leksand, där Rögle mer gick ut för att skada än att spela, och det lyckades de verkligen med. Till slut hade Leksand bara tre backar kvar och de kämpade verkligen. Men det räckte tyvärr inte och de förlorade med 4-2...


Imorgon måste jag in på banken och fixa lite och sen har ajg möte med min handledare för uppsatsen och min språk handledare för uppsatsen. Sen på kvällen är det årsmöte i Borlänge Motorklubb, kommer fortsätta i år både vara PR-ansvarig och sekreterare. Var sekreterare mer eller mindre förra året också eftersom jag har hand om klubbens hemsidan och det som skrivs på den.

puss puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0