Tjoho (!!!) Fredag, eller?


Känns ganska skönt att denna vecka är slut nu, inte för att vecka har varit tråkig. Jag har visserligen känt mig ganska trött och trott att jag håller på att bli sjuk, men har mest längtat efter detta veckoslut pga. METALLICA!!!

Imorgon ska jag och Daddy på konsert, ska bli skit skoj!

Idag har jag haft uppsats seminarium, kommer ytterligare lite längre in i processen. skoj men förvirrande ibland.
Bara 11 dagar kvar tills jag åker nu. Kanske dags att börja tänka på packning, vilka presenter man ska ha med och alla andra förberedelser..



Stoff kom med ett mycket bra förslag nyss, mat på Bakfickan. Känns mycket bra, inte det minst sugen på att laga mat.


Syns och hörs
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0