Arbetsdag i Amsberg...



I morse drog vi upp till crossbanan i Amsberg för arbetsdag. Var en hel del som kulle fixas och det blev en hel del gjort!

Var inte så lockades med regnet kl 10 i morse men vädret svänger och när jag sen åkte hem vid 15.00 sken solen! Vi hann med att bygga staket, sätta ut flaggposter, plocka sten och en massa mera.

Vid tre drog jag hem för att skriva opposition på uppsatsen som jag är opponent på imorgon. Seminariet börjar 13.00 imrgon och den gruppen som jag är opponent på är först att presentera. Jag har min presentation sist, så jag hoppas att man hålla fokus och att de andra inte har somnat. Jag brukar annars föredra att vara först elelr bland de första ut, men nu fick man inte välja.

Satt mig ute på altanen idag och läste igenom uppsatsen som ajg ska opponera på, altanen är en av de bästa pluggplatserna jag vet. Och innan jag började fixade jag en hallon och banan smoothie med linfrö, mums!


Är det detta som kallas studie-landskap?




Nu ska jag hoppa i säng och imorgon ska jag gå igenom vad jag ska säga på min presentaion en extra gång! Sen ska jag välja kläder också, tror det får blir svart kavaj och byxor med en ljusgul blus. Lite "business" med vårkänsla.


kram kram!

Kommentarer
Postat av: Beckman

Hoppas du får en fortsatt bra dag :)

kolla gärna in på min blogg me http://beckmansbruk.blogg.se är en kille som skriver om livet och vad som händer där mkt bilder och även dagens outfit :)

2009-05-25 @ 17:19:22
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Postat av: Ggöööttt

Fantastiska bilder o vilken miljö
Ja har växt upp där i amsberg på sommar. O bor nu i södrasverige men saknar den underbara naturen, njut av livet ha det bra

2014-01-11 @ 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0