Dålig bloggerska = duktig student????


Oj, har inte blivit mycket skrivit här under förra veckan. Lovar att skräpa mig..

Första veckan hemma i Sverige har i alla fall gått i 120 och jag har hunnit med alltifrån Valborg till plugg.

Har gjort upp en planering för de 3 veckorna jag har kvar av uppsatstiden så att jag inte får panik sista dagen.
Idag ska jag göra den sista intervjun för uppsatsen och sen är det bara att fortsätta på analysen och slutsatserna.

Imorgon ska jag ut med Wang (från Wuhan) och visa henne Dalarna och allt som hör till. Hon är i Borlänge nu för att se hur de jobbar på näringslivskontoret här, men imrgon blir det turism!

Måste kila nu me får skriva mera sen...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0