Fredag och snart helg!

God morgon!



Igår tog jag äntligen en bild på hur mitt badrum börjar att se ut. Det ska dock fogas runt min stora spegel och duschväggen har inte murats upp ännu. Så därför får ni bara en bild hur det ser ut runt handfatet.
(Den fula illgröna flaskan ska dock inte ståi fönstret!!) Och sen ska självklart fönsterkarmen målas vit.


Det är lite fix och trix kvar, men det börjar närma sig i alla fall.

Idagska jag ha seminarium föruppsatsen och sen ska jag hämta Wang. Hon ska följa med hem till migidag och kolla på lite hästar och sen ska vi grilla lite tänkte jag. Hon åker hem på söndag så bäst att passa på nu. Vi fick bland annat en liten fölunge inatt, så passar ju bra att hon får se den också.

Här är en bild ifrån förra veckan när vi var runt i Dalarna. Bilder är tagen utanför Hotell Dalecarlia i Tällberg med den fins utsikten i bakgrunden.






Till helgen, ellerrättaresagti imorgn blir det crosstävling i Årsundag och sen på söndagen ska vi till Amsberg på förmiddagen och sen till Stoffes morfar på eftermiddagen.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0