I torsdags...


Tcingade jag stoffe att åka till rättvik och träna. När vi åkte dit spöregnande det, även regn när vi kom till crossbanan men sen klarnade det upp och blev skit fint! Ljuset var kanon bra och jag fick några okej bilder.

Är annars lite allmänt sur för att jag inte har någon foto-inspiration, alla bilder känns lika, alla vinklar är de samma som förut, provar jag ny inställningar bilder det bara skit och jag har liksom kört fast lite...

Men tackvare ljuset i torsdags blev det ngåra bilder som var okej i alla fall.

 






Även jag åkte en lite sväng, har kört en del fiddy senaste somrarna, men senast jag körde stor hoj var när ajg lånade Stoffes 426a för 6 år sedan. Men i sommar blir det nog att låna denna hoj lite mera, har ju som mål i livet att lära mig så mycket som möjligt. Så då måste man ju även kunna köra hoj...




Rätt nice solnedgång va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0