Kloka vänner...



Satt och beklagade mig lite för Therese idag över att mitt skrivbord såg ut som f-n, vilket det gör. Papper, sladdar, choklad, 2 kaffe koppar, juice glas, halvtom cola flaska, nötter, kamera, 8 pennor, nässpray, nagellack, laptop, med mera.




Såhär ser min analys ut... någon som kan tyda den??? Lappen sitter upptejpad över datorn...



Lappen som sitter ovanför analysen är denna. Med det goda råd ajg fick av Therese




Förresten, är det någon som har koll på vad man kan göra åt sega datorer? Jag har kört diskrensning, defrag. och försökt minimera öppna program.. Men den är ändå trög, trots att den inte har så dålig kapacitet...
Någon som kan komma med ett tips???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0