Mina nya favoriter!


Eftersam det blir en hel del tid framför datorn nu med allt plugg på uppsatsen så har jag försökt hålla en hyffsat jämn blocksocker nivå och inte dricka en massa Cola m.m och sen få världens blodsocker fall. Så i stället har jag försökt vara lite nyttig med nötter, någon frukt och mina nya favoriter från Vitamin Wells, innehåller mindre socker än vanlig läsk och är inte kolsyrade, vilket jag gillar då man sitter still och bara känner alla bubblor snurra runt i magen annars.

Speciellt bra för imunförsvaret är den "vita" med fläder och citron som innehåller zink och c-vitamin. Eftersom mitt imunförsvar inte är det bästa pga mina njurar så är det perfekt att ladda med lite extra vitaminer och mineraler.  Nu väntar jag bara på att Ica Kvatum kan ta och beställa hem den lila med koffein! Kanske plugget går ännu bättre med lite koffein?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0