Snor snor..



Min kusin hade förut en blogg som hett "spets och snor", kanske borde döpa om min blogg till "Snor och snor"?! Fast dessutom så rinner mitt ena öga, så kanske "Snor och tårar" vore passande?

Idag har jag skrivit vidare på uppsatsen, hade inlämning idag kl 12 till för-seminariumet som är på fredag. Sen blev det lite grillning till lunch (lyx) och på eftermiddagen har jag varit med Stoffe i Falun på lite ärenden. Kände att jag behövde komma iväg från datorn en sväng. De som läser detta och inte känner mig kommer tro att jag är en pluggis, vilket jag kanske är för tillfället, men det är bara en högst tillfällig period just nu, hoppas jag.

Har fortfarande inte fått nå svar ifrån de andra jbben jag sökt. Börjar blir lite oroligt att jag ska få något mail som typ; "Tjänsten du sökt har blivit tillsatt, så du får söka vidare!"  Så jag börjar nästan acceptera tanken på att plugga vidare till hösten. Har i alla fall valt lite roliga kurser så borde ju inte bli en pina, men vill helst ha ett jobb nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0