Tur att det regnar...



JA! Det är tur att det regnar när man måste sitta inne vid datorn. Igår gick jag endast från stugan och in i stora huset kl 8.00, satt framför datorn hela dagen och gick tillbaka till stugan 23.20 för att sova.

Men nu börjar det närma sig sitt slut. Imrogn klockan 12 är det inlämning och jag känner jag att har grepp över det hela. Idag klockan 16 ska jag träffa min underbara engelska coach som kollar igenom och hjälper mig med engelska i arbete. Är inte lätt för en blondin att både tänka på innehållet och på stavningen samtidigt. Hon är iaf otroligt bra att ha och det känns skönt att man med hjälp av henne kan undvika alla dessa förargliga små (och stora) konstiga fel som man annars skulle ha upptäckt när uppsatsen är tryckt.

Efter uppsatsen är klar ska jag ta tag med ett annat inlämningsarbete i organisations etik, har gjort intervjuer för det när jag var i Kina också. Men detta är mycket mindre och inte lika "allvarligt".

På torsdag hoppas jag dock att det blir fint väder för då ska jag och Therese upp till Holmtjärn och bland anant plantera lite penséer.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0