Underbart!



Igår blev en spontan grillkväll, mycket trevligt med Alexandra, Micke, Kim, Jonas, jag och Stoff. Dock blev morgonen lite slitsam idag..

Hursom helst har vi idag varit upp till Rättvik och Stoffe har tränat. Träningen rullar på för honom och tempot börjar komma. Även Daniel var med idag och gjorde "comeback" efter 3 års uppehåll. Har dock inte hittat sladden till stora kameran för att kunna lägg ain nå bilder så får lugna mig med det.

Nu på kvällningen har vi legat och myst i solen...






Ida är en riktigt lins-lus som ska vara med på alla bilder...

Nu ska jag snart ta och tända grillen och fixa lite mat. Har dock gjort lite "motivation" åt mig själv och fixat en Pina Colada gjort på färsk annanas och massor med krossad is. Super gott!


Inte helt fel va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0