Uppsatsen inlämnad!


Åh vad skönt, nu är uppsatsen inlämnad och jag har presentation av den på måndag. Eventuellt får man lite korrigeringar att göra då, men i det stora hela är den faktiskt klar nu! Den blev rätt lång dock, 87 sidor totalt med bilagor och allt.

Såhär blev den att se ut:






Idag blir det först lunch med Maria på NLE, har inte träffat henne sen innan jag åkte till Kina. så ska bli skoj att snacka lite skit och skratta lite. Sen i eftermiddag tror jag att jag ska klippa mig .Skulle vilja göra något radikalt, men samtidigt så vill jag kunna dra bak allt hår till en hästsvans.... Men främst så behöver håret en lite uppfräshning!

Kram kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0