Det har blivit höst..

Ja, under tiden då jag glömt bort denna blogg/dagbok så har det börjat bli höst. Ironiskt nog är bloggen påväg att bli exakt det jag skrev i mitt första inlägg. Ytterligare en nerlagd, bortglömt, en påbörjad men aldrig avslutad historia.

Dock så gör vi ett försök igen, en respirator, lite el-chocker och syrgas (eller lustgas kanske?!), hur som helst ska jag fortsätta...

Men som sagt, det har börjat bli höst runt Kvistgården..



Förra veckan innehöll en av årets allra första höstdagar då luften är riktigt kylig men solen värmer och ljuset över alla åkrar är helt fantastiskt fint! Jag kanske inte är en super tidig morgonmänniska men om det fanns garantier att ljuset var så perfekt varje morgon så skulle jag gärna kliva upp med tuppen. Fast å andra sidan kanske man inte skulle uppskatta det om man fick det varje morgon...






Havren är gyllen och rönnbären är röda... I love the autumn!



Sen har vi även en liten återkommande besökare på gräset här hemma. Stoffe har sett den flera mornar när han åkt till jobbet (kl. 05.15), jag passade dock på under en eftermiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0