Försov mig...


För första gången på vääldigt länge så försov jag mig i morse. Som tur var misstänkte pappa det och kom ner till stugan och bankade på, eftersom jag skulle till Falu lasarett på morgonen, så hann med lite frukost och sen in till Falun.

Sen gjorde jag något lite roligare, jag plåtade lite kanada gäss. Dock tutade en lastibl så mycket den kunde när den såg att jag försökte smyga och ta mig närmare fåglarna. Så de flög iväg. Men fick lite bilder då de flög iaf! Plåtade idag i Raw-format, något jag gör väldigt sällan så jag är inte helt bekväm i det hela. Men måste leka och ställa om kameran ifrån de vanliga inställningarna så att jag får upp motivationen lite. Sen får jag helt enkelt ta smällarna av att 99% av bilderna kanske inte blir speciellt bra.

















Kvällen får avslutas med en riktigt fårskalle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0