Grattis!


Idag fyller min underbara farmor år, närmare besämt 94år. Tänk vad hon har upplevt i livet, första och andra världskriget och från ute dass till lyxiga bubbelbadkar, en hel del.

Listan kan göras lång och det coola är att hon är helt klar och inge "gaggig", utan hon kommer ihåg allt i detalj och berättar gärna om det. Och då menar jag allt! Som hur man raggade på 30-talet med mera.

Ska dit på lite god mat ikväll och jag har (som vanligt) köpt ett par nya örhängen åt henne. På sommaren har hon bara guld smycken och på vintern har hon bara silver. Och hon har olika örhängen varje dag! De hon ska få av mig nu är turkos med små strass stenar. Hon älskar blått och de får gärna glittra lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0