Händer lite grejer nu...



Har sedan en tid tillbaka gått och funderat lite, men nu verkar det bli verklighet. Vill gärna berätta det för halva världen, men inser att om jag gör det så blir det väl som vanligt, "kattskit". Så nu är det kylighet och bara att avvakta...

Hur som helst så är det roligt att ha något att hoppas på och sen fick jag eventuellt klart idag med att jag skriva resereportage från de tidigare resorna jag gjort och har MASSOR av bilder ifrån.

Ikväll ska vi på middag hemma hos Anna och Jonas. Anna var ju prjektledare i Wuhan när jag var där och hon pratar flytande franska och kinesiska (och jag är sååå avis på henne). Så jag får nog verkligen ligga i om jag ska komma upp till hennes nivå. De var här på middag för två veckor sen och killarna verkade hitta ett gemensamt intresse, öl!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0