Jag vill ha...


...min mobil som jag beställde den 12e augusti och blev garanterad att få inom en vecka! Men kanske det mest frustrerande är när man kontaktar kundtjänsten så säger hon; "Det är väl även upp till dig när du beställer den, du kunde ju ha beställt den när de fanns kvar". Jo visst, men hade jag vetat att det skulle ta en månad så hade jag beställt den från ett annat företag. Gnäll, ja jag vet... Men i alla fall, jag vill ha den nu!

Får istället se fram emot morgondagen då jag och Stoffe åker ner till Göteborg för att gå på supercrossen på Ullevi. Ska bli riktigt skoj, åker med buss ifrån Borlänge imorgon bitti så jag hoppas att det är lite mer roligt folk man känner igen på bussen. Sen är det bara att hoppas på bra väder, kom ju på att Ullevi är en utomhus arena, så inge vidare skoj om det regnar. Eller är det tak?? Kommer inte ihåg från sist jag var där.



I eftermiddag har Affärsplanering, dock verkar de ha planerat kursen lika väl som ett mackaron paket, så vi har alla föreläsningar 15-17. Jag som avskyr eftermiddags lektioner, mycket skönare att få allt sånt avklarat på förmiddagen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0