Lördag hela veckan...


Nej, kanske inte... Men lördag hela dagen idag i alla fall!

Ska kila iväg till kupan nu för att köpa leggings, skulle kolla så det inte var nå hål på de jag hade hemma och självklart när jag provade dem så fastnade de i min ring så att det blev hål och låååång maska..

Ser verkligen framemot kvällen! Ska bli kanon att börja med en god middag på Malu med Maria, Linn, Aiden och Stoffe. Sen blir det husgung.


Igår var vi ner en sväng till Örebro för att byta bort Stoffes tävlingsfiddy (liten motorcykel), Stoffe böt bort den mot en "tramp-cykel" (eller Downhill cykel) som kostar 50.000kr ny. Den borde ju vara så jäkla bra att tillochmed jag kan cykla på den, för jag är ju rätt talanglös på det där.

Nej nu är det Kupan som gäller.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0