Får jag stryk snart?

Nästan så att jag glömt bort min egen adress hit. Fast jag blev lite imponerad av er i alla fall, trots att inläggen lyst med sin frånvaro en lååång tid nu så är det tydligen ett gäng som går in och kollar om jag har delat med mig av något.
Känns dock som en rätt övermäktig uppgift att försöka skriva ikapp all var som har hänt sen den förra lilla "sammanfattningen". Det beror ju på två faktorer, det var lång tid sen och det har hänt väldigt mycket.
Jag har slutat på Bangalore, eller BNG Communication PR som de böt namn till. Slutade i juli och har haft lite semester nu någon vecka. Väntar på lite spännande grejer och förhoppningsvis positiva besked som ni kanske får veta mer om sen.
Anledningen att jag gick in här nu igen var att det börjar bli dags att blogga igen, denna gång med ett helt annat tema. Från början handlade det mycket om Kina, sen när jag var tillbaka i vardagen så upptäckte jag att jag inte ansåg min vardag tillräckligt spännande för att skriva om. Nu håller dock en ny epok på att börja...
Eller den började faktiskt för ett tag sen, men det är först nu som den börjar bli verklighet och som jag vågar hoppas på en riktigt utmanande framtid.
Nej, jag är inte gravid, jag vill fortfarande inte ha barn... Det är något helt annat och enligt mig mycket mer spännande!
Eftersom min disciplin verkar vara ytterst begränsad så tänkte jag ta mig till Högskolan och sätta mig och jobba där lite, men jag glömde något som kallas Sommarlov... Så det fick bli en arbetsdag med datorn i knät på Peace and Love Café istället, något som fungerar minst lika bra. Har fått väldigt mycket gjort idag och har benat ut en massa frågor som jag har funderat över.
Nu är min 10minuters paus slut, jobbet måste fortsätta.
Tills nästa gång, lev livet!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0